SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, July 17, 2017

Faktor

Odavno se spremam da pošaljem na ovaj blog Intervju koji je izišao u cijeloj BIH u časopisu "Faktor". Štampan je u 100.000 hiljada primjeraka i dijeljen besplatno.
To je bilo čini mi se jednu nedjelju neposredno prije naše maturski večeri. Planirajući da to pošaljem prije, radovi u kuću u BL, povratak u Sarajevo pa odlazak u Šibenik u "nove Radne pobjede", velike vrućine, odlasci na kupanje i nedostatak stalnog viška vremena kod nas penzionera iliti umirovljenika su taj plan postavljali u zadnji red.

Nadam se da sam uspijela  cijeli intervju uslikati da se određenim pomjeranjem i povećanjem slova može pročitati.

Raniji dolasci u BL svaki razgovor o istini ovog rata je završavao prekidom suprotne strane i određenim bijesom koji se završavao naprasnim  odlaskom sugovornika. To mi nije puno smetalo. Uvijek je istina svugdje i svakom bila teška.

Ovaj put sam bila u situaciji da kod tih istih sagovornika budem samo slušaoc. Valjanja drvlja i kamenja na postojeću  vlast bilo je gore od svega sto sam ranije pokušavala reci.

Ne znam ko je sve imao mogućnost da ovo pročita, ali volim da mnogo toga ostane na  ovom blogu.

Pozdrav Saima

Saima - UMJESTO KOMENTARA


Ovo je Takodje namjenjeno Micku. Ne želim da šaljem kompletan članak, jer ko želi da zna svu istinu o svemu on je zna. Ali do nje se teško dolazi. Kao sto se Ljudi  pojedinci u svemu razlikuju tako je i sa mozgovima.

Pozdrav Saima

Labels:

19 Comments:

Anonymous Micko said...

Ovaj lik se hvali da daje 270 EUR platu. Pa mamlaze veca je socijalna pomoc vani nego tvoja 'dobra' plata. Cuj nikad se nije bolje zivjelo u BL, ovakvima treba zahvaliti za sav jad koji je u BL i RS.

Tuesday, 18 July, 2017  
Anonymous Saima said...

Kako brzo neki anonimus pošalje komentar u kojem mi se čini da on niti živi niti je ikad živio i BIH nakon 95-te godine,
Koji li su mu motivi da tvrdi da su ovi učestvovali i doveli do rata tj ovaj čovjek koji je dao intervju.

Samo mu mogu čestitati i na mudrosti da opise susret sa Dodikom, jer još uvijek je malo onih koji smiju javno protiv njega. Ali dobro je da je puno počelo u kuloarima i medju prijateljima.

Dodik je bio član partije Ante Markovića a onda dobar " menadžer". Citav rat je skupljao " sitne pare" u raznim poslovima a danas bogatstvo za koje se još ne zna koliko je.

E, moj Micko da je u BIH barem još stotinjak ljudi zaposleno i ima platu 225 Eura gdje bi nam bio kraj, a pogotovo zaposlenih žena.

Hajde,majke ti napisi gdje živiš i kolika je tvoja socijala, kad već znaš o tome, kako je lijepo da živiš i ništa ne radiš a neko ti za to daje pare koje su veće od solidne Plate u BIH.
Ti si još samo jedan od pomagača onima koji sanjaju da Bosne nema pa samo trujes. Kratko i brzo.

A Josip Pejaković kaže " On meni, nema Bosne"!!!

Pozdrav Saima

U prilogu još jedan naslov iz Faktora ako Micko zna ko je ovaj lik.
Pozdrav Saima

Wednesday, 19 July, 2017  
Anonymous Saima said...

PS. Brat koji je došao iz Berlina odnjeo časopis na plažu. Slijedi kasnije

Wednesday, 19 July, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Draga Saima, lik je otvorio firmu 2004, ima dvije BEME, jednu u Bronzanom Majdanu a drugu u Mrkonjicu, obje firme imaju preko 1000 radnika koji rade ko crnci po ucinku a za najvise 700 km, preko 60% su radnici sa osnovnom skolom. On je odbornik u Skupstini grada, savjetnik vajnoga nam preSednika i jos mnogo stosta. Bio je clan PDPa ali je valjda istupio 2014.i otisao Dodiku u stranku.

Grad vrvi od tipova kao ovaj (citaj tajkuna koje je Karadzic zvao “dobrim domacinima”) novokomponovanog nazovi “socijalistickog tipa” koji “gradjane (citaj sljegle i izbjegle seljake) deru ko jarce placajuci im krvav rad najvise 700km za prakticno skoro 6 dana posla i to po 10 sati na dan. Sve je to naravno uz podrsku vlasti i Sindikata (a izgleda i vas koja navijate da bude jos vise takvih gazda koji daju po 700km a manje onih koji uopste ljudima ni ne placaju ili im duguju plate, Gospode Boze na sta smo spali).

Vi Saima imate dosta postena i dosta objektivna vidjenja, ali ovaj puta fulate. Zar Vam je bitno samo da oborite Dodika (kao sto se Bakir pravi da to kao radi, ovaj posljednji puta dizanjem optuznice za referendum kao ne znajuci da je tu odluku legalno donijela Skupstina RS ?) Zar ne znate da je komplet Bosna zemlja tajkuna koji deru vlastite gradjane (citaj seljake) a sve u ime viseg nacionalnog interesa a to se u Bosni radi vise od cetvrt vijeka. Kako ne vidite da tu nema pozitivaca, da je to sve smece do smeca, lopov do lopova, lazov do lazova?

Nema tu postovana Saima ni nesto posebno dobrih srba a narocito ne onih sto bi pljunuli na Dodika zarad bosnjaka I hrvata (kao sto ni u Federaciji nema…znate vec sta). Ni ovaj covjek to nijej a nece ga ni biti. Zivimo u vrlo poganoj tajkunskoj nacionalistikoj atmosferi na prostorima bivse nam Yuge. Kapitalizam vise lici na feudalizam,a demokratija vise lici na vladavinu dinastija i kraljevskih porodica. Ne zavaravajmo sami sebe glupostima ili bajkama.

Evo Vam dole nekoliko textova kao primjer toga sta objasnjavam pa Vi sami napravite misljenje (kako se lik odnosio prema ljudima koji su pisli peticiju da se u Boriku ne pravi crkva, kako je lik umjesan sa mislim G. Tesanovic u aferu otvaranja sehitluckog puta za saobracaj u cilju da mu gosti lakse stignu do njegovog i Tesanovickinog restorana na Sehitlucima (namjeravali da ga kupe) i kako lik salje cipele Melaniji (lik sebi pravi reklamu, a na grbaci onih siromaha u Bronzanom Majdanu kao da je u po socijalisticke privrede a ne nemilosrdnog primitivnog kapitalizma u fazi “prvobitne akumulacije kapitala”). Lik postavlja kip Melanije Trump u Banjaluci (Iliti: racunali su velikosrbi da je Trump rasista koji ne voli muslimane pa da ce im pomoci da ovjekovjece repuBljik, kao sto su amerikanci pomogli albancima na Kosovu sa separatizmom i odcjepljenjem iliti taktika : “aj da nekome lizemo dupe”, moze nam se isplatiti a izgubiti ne mozemo nista,…a i kako bi kad su obraz davno izgubili.)

Lik je, kao I drugi likovi u tijesnoj sprezi sa Dodikom, Dodikovom partijom I crkvom, a i kako bi drugacije bio privrednik u nasem malom korumpiranom, razvaljenom, popljackanom i lopovima vodjenom blentitetu. Je li kod Vas u Sarajevu mozda drugacije? Ima li tamo neki takav srednji privatnik da digne glas protiv Bakira koji vas sviju pravi budalama vec duze vrijeme a sipa iz njega nacionalizam ko i iz babe mu, samo je to malo promisljen nacionalizam, sakriven, ili da dignu glas protiv zene mu Sabije kad se ona trudi iz sve snage da oni prije mjesec i po sa rakovima sto se zrace na Kosevu pocrkaju bez aparata za zracenje, a pomognu im “cetnici” Milorada Dodika iz banjaluke i prime na Paprikovac sve te oboljele na zracenje ???? Jesu li vam to barem pustili na TV da to vidite i po drugim medijima da cujete sta je bruka i lopovluk jedne dinastije na vlasti? Ma ajte molim Vas. Ako Vi ne znate sta se kod Vas u Sarajevu dogadja, kako da znate sta se dogadja u Banjaluci? = PRVI DIO

Thursday, 27 July, 2017  
Anonymous Anonymous said...

…a ja Vama: “ima Bosne,Saima, ali kakve…kad je i Josip Pejakovic promjenio plocu i misljenje prije valjda koji mjesec,… znate kakva je to “Bosna” koja se iz Sarajeva propagira i ostvaruje, a o onoj kakva se kreira u RS da i ne pricam. Na obje takve Bosne bih se ja najradije…znate sta.
I jos da dodam (i opet kazem):
Drago mi je da smo zivjeli u istom gradu ( i Saima i Co) i u istoj Bosni, ali onoj Bosni. A u ovoj Bosni ne bi imao ni obraza sa Vama zivjeti.
Ne sramotim se za nacin na koji smo zivjeli u tom gradu do otprilike pocetka velike seljacke nacionalne revolucije1990. (sramotim se samo za nacin na koji su vas tretirali poslije 1990.)

Rado vidim da posteno i objektivno pisete o onome sta vas je zadesilo (a to sigurno nije ni bilo a nije ni sada ni malo lako)

Ostajte u zdravlju

Cisti banjalucki anonymus

(Gdine Co, ovo je u tri dijela, a ovo je DRUGI dio. I jos nesto:izgleda da Vam ne rade linkovi na dnu, Help:"Kako poSlati prilog" i "Kako poslati komentar". Lijep pozdrav)


SRĐAN PUHALO
Da li je Marinko Umičević veći Srbin, pravoslavac ili rasista?

SNSD je postao rasadnik rasista. Legendarnog, ali danas potpuno marginalizovanog, Rajka Vasića koji je onomad brojao nacionalna krvna zrnca građanima Republike Srpske koji su glasali za Ivanića, zamjerao koalicionom partneru Marku Paviću i SDS –ovcu Obrenu Petroviću da “kupuje” glasove Bošnjaka u Prijedoru i Doboju, zamijenio je novi zaštitnik srpstva i pravoslavlja koji se zove Marinko Umičević.
Za one koji ne znaju Marinko Umičević za sebe kaže da je tehnički direktor tvornice obuće Bema u Banjaluci. Da je prvi uveo robotizaciju na prostorima jugoistočne Evrope i da ima četiri robota. Zamjenik je predsjednika udruženja obućara BiH. Veliki je humanista i dobrotvor. Dobitnik je nagrade za najmenadžera BiH za 2011 godinu od strane agencije za izbor najmenadžera BiH, jugoistočne i srednje Evrope. Za njega se čulo do Čilea. Predsjednik Saveza košarke u kolicima Republike Srpske i potpredsjednik Saveza košarke u kolicima BiH. Trenutno odbornik SNSD u gradu Banjaluka, mada mu još uvijek mu na web stranici http://marinkoumicevic.com stoji da je u PDP-u.

Thursday, 27 July, 2017  
Anonymous Anonymous said...

NASTAVAK= TRECI DIO:
Kada sve ovo znamo postavlja se pitanje kako Puhalo imaš obraza da takvom humanisti, dobrotvoru i BiH menadžeru kazati da je rasista?
E pa taj Marinko Umičević je na preključerašnjem zasijedanju Skupštine grada, na kojoj se razgovaralo o peticiji za očuvanje parka u naselju Borik, zatražio da:
“vidi 'ko je sve potpisao, ima li Hrvata i Muslimana i ko je glasao protiv crkve.”
Za odbornika Marinka nema dileme peticiju za očuvanje parka u Boriku mogu da potpišu banjalučki Srbi i to samo oni koji nisu protiv svete Srpske pravoslavne crkve. Pravi Srbin se nikad ne protivi izgradnji crkve, pa taman to bilo i protiv njegovih interesa ili interesa njegove djece. Srbi ateisti, Srbi agnostici i Srbi koji nisu socijaldemokrate nemju šta da potpisuju tu paticiju, jer to i nisu pravi Srbi.

Odbornik i Srbin Marinko takođe smatra da njegovi sugrađani Bošnjaci i Hrvati, iako žive u Banjaluci, takođe nemaju šta da potpisuju jer to nije njihova briga. Pored 16 džamija koje su porušene u Banjaluci 90-ih, a koje treba napraviti starijim i ljepšim, oni bi da odlučuju o parku u Boriku.
Odbornik, Srbin i pravoslavac Marinko nije se izjasnio koliko su za njega relevantni potpisi nacionalnih manjina koje žive u Banjaluci. Možemo pretpostaviti da su vredniji od potpisa Bošnjaka i Hrvata, a ne i jednako vrijedni kao potpisi pravih Srba.
Meni je ostala nepoznanica kojim bi aparatom ili metodom, osim stereotipa i predrasuda je odbornik, Srbin, pravoslavac i rasista Marinko, prepoznavao etničku pripadnost potpisnika peticije. Kada sam potpisivao tu peticiju ne sjećam se da sam se izjašnjavao ko sam i šta sam.
O potpisnicima peticije iz mješovitih brakova ne smijem ni da razmišljam.
Znam, reći ćete: "Opet pretjeruješ Puhalo, ne možeš na osnovu jedne izjave, čovjeku nalijepiti etiketu rasiste." Slažem se, ali on se zbog te izjave sigurno neće izviniti svojim sugrađanima Bošnjacima i Hrvatima iz Banjaluke. Ako se javno izvini i ja ću se njemu javno izviniti.
Uzgred, da na pomenem, na poslednjim lokalnim izborima, kada je još bio član PDP-a, u svom program je napisao da će se nastaviti zalagati za “Preispitivanje dodjele korišćenja gradskog građevinskog zemljišta, a naročito zloupotreba u ovoj oblasti.”
I to nas je zaje*ao!!!
http://www.frontal.ba/blogovi/blog/60654/da-li-je-marinko-umicevic-veci-srbin-pravoslavac-ili-rasista

Thursday, 27 July, 2017  
Anonymous Anonymous said...

CETVRTI, ZADNJI DIO:
“Srđan Puhalo je u prvom blogu ponudio poštenu odstupnicu i vlastito izvinjenje Marinku Umičeviću. Pod jednim uslovom: “Ako se (‘svojim sugrađanima Bošnjacima i Hrvatima iz Banjaluke’) javno izvini i ja ću se njemu javno izviniti.” Nije prihvaćeno.” (ovo je iz 2016.)

“Umičević rođen 22.10.1957. godine u Banjaluci, gdje je završio osnovnu i srednju školu, a potom Tehnološki fakultet u Zagrebu.Radio u Fabrici obuće ''Bosna'' od 1974. godine, da bi potom tri godine bio na funkciji tehničkog direktora u Tvornici obuće ''BM'' u Bronzanom Majdanu.
Pokrenuo je osnivanje Tvornice obuće „Bema“ d.o.o., 2004. godine, te nakon tri godine poslovnu jedinicu „Bema” br.2 u Mrkonjić Gradu. Trenutno je zaposlen na mjestu tehničkog direktora Tvornice obuće „Bema“d.o.o. ”


11.05.17

U Banjoj Luci bit će postavljen kip Melanije Trump u prirodnoj veličini
“Ljubav Marinka Umičevića, odbornika Skupštine grada Banje Luke, prema Melaniji Trump, prvoj dami SAD-a, izgleda da nema granicu.
Svjetski mediji zovu i pitaju gdje je Banja Luka
Vijest o Melanijinom kipu brzo se proširila. Marinka već zovu mnogi evropski, ali i svjetski mediji.
- Otišla je vijest daleko. Stalno me zovu i raspituju se gdje je ta Banja Luka. Ja se trudim da promovišem grad, a ovo je jedan od načina - kaže Umičević.”
“Podsjetimo da je početkom februara prošle godine temu o ukidanju rampe na Banj brdu/Šehitlucima pokrenuo Marinko Umičević, odbornik grada Banjaluka svojim komentarom na društvenim mrežama. Naime, na Facebook stranici odbornika napisano je da je prije nekoliko godina, donešena odluka da se zabrani saobraćaj na relaciji grad-spomenik, za šta je grad napravio rampu i zaposlio četri portira. On smatra da ova odluka ima mnogo negativnih strana i zbog toga je predložio da se saobraćaj na toj relaciji ponovo uspostavi.”
Eto, pa sami napravite sliku o ovome (jos jednom) "dobrotvoru srpskog naroda" (ima njih jos ovakvih podosta). Ako su dobrotvori ovakvi, mozete misliti kakvi su onda "zlotvori".

Pozdrav od cistog banjaluckog anonymusa.

Thursday, 27 July, 2017  
Anonymous Nataša said...

Dok ovo čitam osjećam mučninu.
Može li se od svega toga ostati normalan?
Što danas uopće znači biti normalan?
I to se promijenilo!?
Nebi bilo teško da se zlo u ljudima rasprostire samo u BiH, lako bi mu se tada oduprijelo, no pružilo je pipke po cijelome svijetu. Steže, guši, uništava, ubija, kako gdje, jače ili slabije, na ovaj ili onaj način.
Periodično izgleda ulazi u ljude, a periode su sve češće i sve duže traju.
Previše se razmahalo!
Piše li nam se dobro?
Ima li nade?
Odupiremo li mu se ili smo samo promatrači?

Nataša

Friday, 28 July, 2017  
Anonymous Saima said...

Nama se ranije na ovaj blog javljao cisti banjalučki anonimus, koji je imao dobrih komentara.
Ne vjerujem da je to isti lik, ili ako jeste onda je potpuno okrenuo svoj način razmišljanja.
Mislim da je ovaj lik slučajno naletio na blog, jer ako je itko čistio smeće ispred svojih vrata , to sam bila ja. Možda je potpis ukraden od ranijeg čistog anonimusa, ali ovaj može biti u nečemu čist ali mi se čini da u glavi nije.
Ja sam prvi dio pročitala skroz , drugi do pola, treći " odozgo " površno a kod četvrtog sam počela da osjećam gadjenje ( kao i Natasa) , a nisam još bila pročitala njen komentar.

Ja se na ovaj način odavno užasavam ovih koji nedavnu prošlost, guraju, ne sve načine da Bosne nestane.
U ovom tekstu bar se može malo u rečenici " sramim se zbog onoga sto su VAMA učinili 1990god) "otkriti da je ili Hrvat ili Srbin. Bar nešto. Nije vise potpuni anonimus , zna se bar nešto.

Ja sam nedavno najduže bila u Banja Luci.
Osjećalo se da bolji vjetrovi pusu, bio je veliki skup bajkera iz i Evrope, ali iz bivše domovine najviše. Ljudi su se družili , gradjani im prilazili, organizacija u Kaštelu je bila na visokom nivou.
Kod ljudi se ne osjeća vise strah od vlasti kao ranije, a ljudi do kojih mi je stalo , a bilo gdje bili u svijetu i BL su uvijek mislili isto kao ja.

Mene danas najviše interesuje sadašnjost, pa i ovaj intervju u osnovnom se bavi prošlošću kojom se većina treba ponositi, a ljudi koji se usude tako razmišljati zaslužuje moju pozornost.
Definitivno je rečeno da samo budala ne mjenja mišljenje.

Moj brat je bio u BL petnaestak dana sa suprugom Njemicom . To joj je bio prvi dolazak.Bilo joj je lijepo u BL. Ali je dala komentar i da je prljav. Centar je čist, ali obzirom da su puno šetali svuda, puno su toga vidjeli.

Na putu od BL do Šibenika je samo snimala i uživala u prirodnim ljepotama naše Bosne ponosne.

Moja Nana je za svaku nevolju i ljude koj su ih stvarali imala samo jedno: " Ničija nije do zore gorjela" . I uvijek se ostvarivalo.

Milane , drago mi je sto si uvijek na blog stavio sve sto ti je ko poslao. Da vidimo kakvih sve ljudi ima.

Pozdrav Saima

Friday, 28 July, 2017  
Blogger co said...

Evo da se i ja javim komentarom jer mi se čini da je u pitanju nesporazum. Pročitao sam komentare "čistog banjalučkog anonymusa" i ne znam na osnovu čega je Saima donijela zaključak kakav je donijela. Siguran sam da se radi o istoj osobi koja je slala i prethodne komentare a ne o nekom ko je „ukrao“ potpis. Ne vidim ništa loše u napisanom, čak naprotiv.

Za Umičevića sam prvi put čuo kada je poslao cipele Melaniji Trump. Ne sjećam se gdje sam to pročitao ali mi je, da budem iskren, taj potez izgledao bez veze, više kao neka zajebancija nego kao stvarni marketinški potez. Možda se ne razumijem u biznis i marketing ali sumnjam da je tim potezom Marinko mogao ostaviti nekakav dojam kod naše (mislim, Američke), „prve dame“. Ali, eto, ako ništa, Marinko je to iskoristio da se o njemu i njegovoj tvornici piše a i to je možda nešto.

Čuo sam i za spomenik Melaniji u Banjaluci. I taj potez je po mom mišljenju bez veze jer ne razumijem čime je to Melanija zaslužila da joj se diže spomenik. Možda jednog dana budem morao priznati da sam pogriješio (u šta sumnjam) ali neka vrijeme kaže ko je u pravu.

Kada se Saima javila svojim oštrim komentarom, „prelistao“ sam Internet jer tamo se, kako znamo, sve može naći. Sjećam se da sam čitao raspravu i borbu oko zelene površine u Boriku na kojoj su htjeli da grade crkvu i sjećam se da je jedan gradski odbornik spominjao da se potpisi onih koji nisu Srb,i, a koji su se protivili gradnji crkve, ne bi trebali računati. Nisam zapamtio ime tog odbornika ali sam vrlo lako našao da je to upravo bio Marinko. Dakle, "čisti banjalučki anonymus" je tu u pravu i ne vidim u čemu je problem.

Dakle, da završim. Predlažem Saimi da pažljivo pročita sve što je "čisti banjalučki anonymus" napisao i da, ako joj se da i uhvati vremena, objasni šta je od napisanog izazvalo njeno ogorčenje.

Friday, 28 July, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Postovana gdjo Natasa, i meni je mucnina jos od 1990. Borim se ali niko me ne slusa,a gospodin Co je jedan od rijetkih koji “slusa”(i koji se bori). Sa ovima drugima je to brzo i lako, kod njih vazi:ili si sa nama ili si protiv nas (sa takvima je drugacija prica, kraca i britkija, to se jednostavno gazi, jer oni nikad nisu ni htjeli ni slusati ni cuti). Ne namecem ja nikome misljenje, napravite ga sami, pokusavam samo otvoriti vidike, kao i G. Co.

Gdjo Saima, zao mi je ako to nekoga ili Vas licno pogadja, ali mi nije cilj da vrijedjam. Citao sam ovaj blog samo nekada, neke teme. Rekao sam 2 puta da sam srbin iz Banjaluke, vani zivim, otjerala me muka i velikosrpska politika potpomognuta velikohrvatskom i velikomuslimanskom politikom, ali nisam ni u Sarajevu, ni u Beogradu ni u Zagrebu, jer mi tamo nije mjesto, jer previse lajem i lose se tamo osjecam, kao krme u Teheranu (kao i u mojoj Banjaluci, jer krme je krme). Je li vam sada licim na “cistog anonymusa banjaluckog”?

Gospodine Co, znam da ovo sto pisem nije savrsena istina, ali da je to “moja” istina koju treba podijeti sa svima Vama (vidjecemo, mozda se gadno varam, mozda samo sa nekima). Hvala Vam sto mi dajete prostor i mogucnost da “lajem na zvijezde”! (Ne zelim da vrijedjam nikoga!) Istina boli, samo lazi ne bole jer su lazi demagogija, a to je da Vam svima pricam ono sto Vi zelite. (to je vrlo popularno na Balkanu).
Gdjo Saima, moram ja malo i o Sabiji od babinog malog i o Trgu Marsala nam u Zagrebu jer je to toliko providno da to i vrapci na grani znaju. I to je istina, i to je nas Ex-Yugo folklor, a ne samo Dodik, satorski klovn (“Ne moze nam niko nista, jaci smo od sudbine…”). Zasto da ne kazem? Jesmo li toliki lazovi? Ili mislite da se to ne vidi, da ce to mediji sve sakriti, a mi cemo se konacno docekati da i taj Dodik jednom padne pa makar ga srusio ovaj mutavi tajkun Umicevic koji voli bosnjake i hrvate otprilike koliko i Dodik (ne bi to dzaba pisao Puhalo u svom clanku)? Cijela drzavna i medijska struktura u Federaciji samo ceka da “padne Dodik” a slabo sta radi za narod ili protiv svojih lopova, demagoga,i ostalog smeca godinama talozenog (citaj:jedne od pocetka pogresne pogane nacionalisticke ideologije).

Nema u RS nikoga koji ce srusiti Dodika jos dugo, a nema takvih ni u Sarajevu, ni u Beogradu ni u Zagrebu da ruse svoje poglavice. Jer narod upravo ovo i zeli, ovaj jeftini providni primitivni nacionalisticki teatar i to od prvog dana! Svi se satrase braneci svoje narode, a rezultat je jadan. Saima, odlazi nam desetine hiljada mladih i pametnih svake godine. Ne bjeze oni od Dodika (neki da), nego od ovoga o cemu ja pisem, od sistema i od poganih lazljivih nacionalistickih ideologija. Bjezi se i iz Hrvatske i iz Srbije, glavom bez obzira, trbuhom za kruhom, u ogromnom broju, vec duze od cetvrt vijeka, a u posljednje vrijeme posebno.

Tek sada vam vidim prilog:HVALA g. CO! Malo je takvih! Pozdrav i gdji Saimi!

Saturday, 29 July, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Molim Vas procitajte posebno 5 KOMENTARA !! Zar ne razlikujete javu od sna i lazi? (cisti banjalucki anonymus)

Počela obuka za šivače i obućare u Doboju i Modriči:

Sanja Čakarević 28.07.2017

U Doboju i Modriči je počela obuka ukupno 32 polaznika za šivača i izradu gornjeg dijela obuće.

Polaznici obuke za šivače u Doboju naučili su da skroje jakne, a do kraja tromjesečne obuke trebalo bi da budu u potpunosti osposobljeni za rad u dobojskoj tekstilnoj fabrici koja vapi za stručnim kadrom.

Tri mjeseca nije dovoljno da bi postigli kvalitet koji traži kupac, ali je to bolje od onoga što smo do sada radili, da radnici obučavaju radnike. Ako se radi školski, to je nešto novo i obećavajuće, takav polaznik može da zadovolji i kvalitet, i brzinu, i kvantitet", kaže Rankica Panić, vlasnik tekstilne fabrike "Premier".

Obuku za šivače organizuje Centar za promociju evropskih vrijednosti "Europlus" u saradnji sa Zavodom za obrazovanje odraslih RS u sklopu projekta "Obrazovanjem do zapošljavanja". Polaznici će nakon završene nastave i položenog završnog ispita dobiti uvjerenje o osposobljenosti, a najbolji se mogu nadati zaposlenju.

"Nadam se da ću završiti do kraja obuku i da ću se zaposliti u ovoj firmi. Najteže mi je bilo u početku da upravljam mašinom, trebalo je naučiti pravac i da se prave ravni šavovi, ali sada sam već savladala", rekla je Slađana Knežević (22), polaznica obuke koja je završila ekonomsku školu, ali je bezuspješno tražila posao u struci.

U Modriči se 20 polaznika tokom dva mjeseca obučava za izradu gornjih dijelova obuće za potrebe fabrike "Komo".

"Uvijek postoji potreba za ovakvim obukama jer to je pomoć i privedi, ali i nezaposlenim osobama. U Modriči je odabran obućarski sektor, a u Doboju tekstilni zato što su potrebe za zapošljavanjem najveće upravo u ta dva sektora", pojasnio je Marko Radić, projekt menadžer "Europlusa".

http://www.nezavisne.com/novosti/obrazovanje/Pocela-obuka-za-sivace-i-obucare-u-Doboju-i-Modrici-Posao-nada-za-najbolje/436586

Milutin Jovic
Netreba zaposljavati niti raditi ista do god su kriminalci ,plackasi i nacionalisti na vlasti tako radeci za dzabe produzujes agoniju

Sandra Bjelogrlic ·
Zar smo tako nisko pali. Nemam stvarno nista protiv obucara niti krojaca ali na ovakvu vijest mi se zaista place. Ta djevojka koja je zavrsila srednju ekonomsku skolu u normalnom drustvu bi nasla zaposljenje u struci ili bi, sto je jos bolje, nastavila studije. I ta sama slika je sumorna. Tom robovlasniku koji stoji i nadgleda svoje robove,nedostaje samo bic u ruci. Tuga. Najzalosnije je sto te jadne mase prihvataju sve to kao normalno i ne pomisljaju da nesto promjene u drustvu i u svojim zivotima. Bijeda.

Rade Končar ·
ta cura je naravno, izmišljena! oni uglavnom regrutuju neku bijedu, bez škole i bake koje žele da povežu staž za penziju! ako uopšte postoji cura od 22 koja je normapna a želi raditi posao za neku bijednu crkavicu, biće idealna supruga sretniku koji zna da se preračuna...ali, ne postoji država na svijetu koja zapošljava samo ekonomiste i sociologe, i nije normalno što sva djeca žele neradnička zanimanja.

Sandro Stepko
Jadni ovi ljudi. Za te pare ne mogu vise ni u Africi naci radnike.

Goran Simic
ovo je pomoc robovlasnicima a ne nada nezaposlenima jer se radi do 10 h dnevno uz minimalnu platu...mnogi robovlasnici cak ne prijavljuju radnike u ovom sektoru...

Saturday, 29 July, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Gdjo Saima, to samo pokazuje nivo takvih novina (“Faktor”) koje se dijele dzaba u tirazu 100 000 primjeraka. Laz ponovljena 100 puta je istina (narocito kod neukog pucanstva koje jedva ceka da susjedu crkava krava ili “padne Dodik” ili Bakir sa dinastijom mu). Pogledao sam malo i nasao jedan vas clanak zeeestoko kritican na “domace”. Hvala Vam za takve clanke.

Poslao sam par clanaka o nacionalizmu, ali niko nije nista komentarisao. To izgleda niko ne voli. Valjda ljudi misle: Sto bi moj nacionalizam bio najgori? I otkud je to kod mene uopste nacionalizam? Sto bi ja sad mijenjao misljenje? Takvi su ljudi u biti i zato imamo ovo sto imamo. Savrsena prevara. Starije su napalili na nacionalizam (na nista drugo ih nisu ni mogli napaliti, natjerali zabu u vodu) a mladji su ili isli da ginu ili se razbjezali po svijetu. Sve je moguce. Sve je ljudski, grijesi se, samo sto jednom treba stati i reci: ljudi, mi smo kompletne budale. Vodaju nas ko zivince na pijacu.

Nadam se da ce uskoro “krcanje crijeva nadjacati trubljenje truba” i da ce konacno narod reci da je “car go”,kao sto i jeste (da nema odjecu, kao u onoj bajci). Da smo svi zrtve klero-nacionalistickih ideologija,da to poglavice rade u sprezi, da se inspirisu jedni drugima, na cijelom Balkanu, da Bakir i Dodik od pocetka “igraju ping-pong” a da obican narod vec svrsava od gladi.

“ Igor Tomic · komentar u (Ne)zavisnim Novinama
Zenica
Nije u pitanju neka posebna inteligencija vladajuce kaste. Bas obratno, tu imamo podosta mediokriteta i ljudi koji se u normalnim okolnostima sigurno ne bi nasli u vrhu bilo cega. U pitanju je NAROD. Prvenstveno njegova glupost i robovska krv nasledjena jos od Turaka pa naovamo....Nemamo kulturu demokratije i svijesti da mijenjamo stvari nego samo gundjamo a ne preduzimamo NISTA. Dozvoljavamo da nas hrane otpacima sa svoga stola, da nas trpaju u nacionalne torove, a sve to ne bi moglo bez zdusne pomoci ovakvog naroda a bogme i vjerskih institucija koje zdusno obavljaju svoj dio posla za neke ''protusluge''....U pitanju je proces zatupljivanja koji se ogleda u kriminalnom obrazovanju, odsustvu svih normalnih zivotnih standarda, vaspitanju po sistemu ''samo klimaj glavom i ne talasaj puno'' itd..itd....Nemamo digniteta , nemamo nista osim medjusobnog ispraznog prepucavanja koje nas polako ali sigurno vodi ka jos vecem osiromasenju i propasti a to politicari naravno i hoce jer time ocvrscuju svoju poziciju. Zato, treba da smo ljuti na sebe a ne na politicare jer smo im mi to omogucili. ”

22.07.2017. Komentari - Ivan Šarčević
Nacionalizam kao kolektivna oholost

Ivan Šarčević / Vijesti.ba

Nacionalizam kao kolektivna oholost najgora je vrsta duhovnog (religioznog) oboljenja jednog naroda. U nacionalizmu narod je kolektivni bog – nedodirljiv, nepogrešiv, savršen, svet, svjetlonoša svih vrijednosti. Ljubavlju i vjerom u narod, “u boga na svoju sliku”, pokriva se sve, i sva zla: mržnja prema drugom, “etničko čišćenje”, privredni kriminal, obrazovni i kulturni primitivizam, religijsko licemjerje… I nikim nije lakše vladati kao oholim narodom, istodobno ga plašiti nestankom i hraniti anđeoskom superiornošću. Svaka pak oholost odvlači u vlastitu propast. Tako i kolektivna oholost nacionalizma.

http://vijesti.ba/clanak/368963/nacionalizam-kao-kolektivna-oholost

E ovaj zadnji clancic je kao “Komunisticki manifest” (Nacionalisticki manifest). Cudim se samo da se niko ne prepoznaje u tome.

Pozdrav

Cisti banjalucki anonymus

Saturday, 29 July, 2017  
Anonymous Saima said...

Co, moje ogorčenje je izazvalo to sto se ovo sve znalo i čitalo po internetu, koji ja ne uzimam suviše ozbiljno , jer svako i pametan i budala može napisati sto god hoće. Počevši od novinara , pa do polupismenih koje je neko naučio da " tuče po onome" tako stari ljudi komentariše, mlađe koji ništa ne rade nego samo drže mobitele u rukama.

Oni koji žive u Bosni a normalni su ljudi ne žele vise da ovakva papagajski ponavljanja čitaju.
A samo sa baziraju na svojim teritorijima. A u svim bivšim republikama su oni koji se prodaju, strankama , glasaju po njihovom naređenju. Ovaj gospodin je bar omogućio ljudima da rade govori o profitu i ne smatram ga tajkunom.

To sto je uradio sa Trampom je po mome zajebancija, jer u BIH dobro moraš biti mudar da opstanes kao pošten biznismen. Ako nisi pojede te mrak.

Mi se zezamo kako je dizanje spomenika Melaniji dobra fora, jer jedna žena sa Balkana i Titove Juge sad je prva dama Amerike. Hajde reci zar nije zaslužila spomenik.

Ove budale sa vlasti u sva tri naroda neće se moći skinuti dok narod ne počne javno govoriti, a ovakvi komentari koji dolaze samo protiv za jednu stranu, samo još vise pomažu budalama da ih brane.
Dodjite živjeti u Bosnu, povećajte multinacionalnost na svim stranama , pa bi vidjeli šta bi bilo.
Vlastiti torovi su neprobojni.
Ja sam prestrašena pitanjima koje nam postavljaju ovde u stilu. Nemojte vraćati oružje ako ga imate , jer će u Bosni opet biti rata.I još mnogo pitanja i komentara u tom stilu.
Ranije nismo mogli vjerovati , pa je bilo kako je bilo.
Sad kad pomislim na strah, odmah se povratim riječima ,bas me briga, NEK bude šta bude samo je važno da mi djeca nisu u Bosni. I da žive kao većina vas, ma gdje bili, u uređenim sistemima. Mladji sin nije dijaspora, nego na privremenom radu i povratak mu je iza nove godine. On to jedva čeka i da se vrati u Sarajevo.Mnogi misle ovde da nije "čitav".

Pozdrav Saima

Saturday, 29 July, 2017  
Anonymous Saima said...

Ako se ovaj intervju čita tako da se analiziraju samo pozitivni dijelovi onda dotični gospodin Marinko ima posebni bosanski duh bez obzira kakva mu je etnička pripadnost.
Dugo je Bosnom kružio vic. " Mujo i Suljo živili u Zagrebu. Nema posla, ne mogu nikud i Mujo predloži da idu na Trg Republike da prose. Naprave plan, Mujo stavi fes nas glavu , a Suljo zagorski šeširić. Odmaknu se jedno dva metra jedan od drugog i stave kutije ispred sebe. Ko god prodje ubacuje Sulji pare a Muji niko. Prilazi starija zagrebačka gospođa i kaže Muji " Gospon, skinite taj fesic sa glave, tako vam niko neće ništa dati? Mujo joj se
zahvali i kaže " E moj Suljo ,ko nas ući menadžmentu?

Dobar si Marinko menadžer sa ovim cipelama.
Kad je Trump pobijedio, razne svjetske agencije su prenosile vjesti o prvoj dami.
Mnogi nisu ni riječ rekli o porijeklu a najveći broj je javio da je porijeklom iz Titove komunističke Jugoslavije. Možete li to zamisliti danas a sjetiti se prošlosti. I rijeci komunizam u Americi.
Tih dana je Titov duh ponov lebdio nad cijelom planetom. A hrvatski nacionalisti se godinama bore da mu ukinu naziv Trg maršala TITA U Zagrebu.
Neko dobro reče " Blago budalama , njihovo je carstvo nebesko"
Pozdrav Saima

Sunday, 30 July, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Procitjte intervju sa J.Pejakovicem:

kliker.info/josip-pejakovic-krade-se-25-godina-
i-jos-se-nije-sve-pokralo/

Nostalgicar

Friday, 04 August, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Gdjo Saima, prevario sam se, prosjecna plata tih obucarskih radnika kod tog “TAJKUNA” je oko 550 km a 700 imaju izuzetni pacenici koji prebace visoku normu. Sta bi vam sin,nedajboze, radio sa tolikim parama svaki mjesec?

Ovo je Pejakovic rekao o Bosni 3. aprila 2014., kakve to Bosne “IMA”: http://novovrijeme.ba/josip-pejakovic-pametan-moze-poludjeti-budala-ne/

“Šta je njihov problem?
Njihov problem je što su gladni, bez obzira na to koliko imaju moći i novca.
Pohlepni su?
Ma nije to pohlepa, jer pohlepa podrazumijeva karakter kradljivaca. Oni su rođeni gladni, jer njih je porodio neko gladan. Oni žele baciti sve pod sebe i ne dati nikom ništa.
I to se ne može promijeniti?
Pa ne može, jer sistem u kojem mi danas živimo je takozvani bukvalni kapitalizam koji podrazumijeva da imam kulu ja, moja žena i djeca, a dolje je bijeda i treba je još više napraviti. Mi smo bezi, a oni su fukare; mi smo kneževi, a oni su siromasi. “
“ To su tri nacionalne oligarhije SDA, HDZ i SDS koje su iza sebe ostavile “pelcere” gore od njih. Ja sam mislio da tu ima nade, ali kad sam tu mladež Hrvata ili Bošnjaka muslimana ili Srba sreo i vidio, ja sam se zaledio. ”

“ Vidim da sam u potpunosti izgubio bitku, a ustvari nisam ni dopro do njihovih duša. Ovi na koje se to odnosi smatraju da se to ne odnosi na njih, a baš na njih mislim. “

“ Definitivno, bolest ovog društva će dugo trajati, jer još niko nije do kraja dijagnosticirao uzroke te bolesti. Sav taj proces je bolan za pametnog čovjeka “

“ Na to su računali Amerikanci koji su glavni kreatori ove cijele situacije. Mi smo njihov nacionalni interes, a biti njihov nacionalni interes znači doživjeti sudbinu Palestine. Da je međunarodna zajednica imala dobru namjeru, nikad na ovu scenu ne bi došli ni SDA, ni HDZ, ni SDS. “

“ Nema revolucije bez krvi, jer ovi političari nisu normalni. Oni su željeli rat, oni su ga organizirali, dijelili su puške i formirali međusobne oružane sile. Oni su uradili sve da bude rata: formirali svoje privatne vojske, policije koje i danas egzistiraju potpuno ovisne o ovima ovdje i onima tamo. “

“ Ako neko ima toliko veliko bogatstvo i uvjerava onog koji nema ništa, koji nema za hljeba, da je za njegovo dobro da bude tako i da je dobro da mu naredne godine bude još gore ali za njegovo dobro, a on i dalje ima sve, pa to se svugdje u svijetu naziva fašizam. “

“ Za koga će narod glasati na narednim izborima? Hoće li ostati ista konstelacija odnosa?
Pa normalno da će ostati ista konstelacija kao i do sada. Oni su se dogovorili, oni su jednojajčani blizanci. Meni je već hladno po leđima od mnogih stvari. “

http://novovrijeme.ba/josip-pejakovic-pametan-moze-poludjeti-budala-ne/

(cisti banjalucki anonymus)

Sunday, 06 August, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Procitajte na:

kliker.info/marko-vesovic-bez-giometra/

Nostalgicar

Monday, 07 August, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Prof.Esad Bajtal:"Nasi politicari se bogate na racun naroda"-procitaj na:

bhmagazin.com/bih/politika-i-moral-ne-idu-zajedno-u-bih.html

Nostalgicar

Sunday, 13 August, 2017  

Post a Comment

<< Home