SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, September 21, 2015

Hrvatska ovih dana

Pripremila sam početkom prošlog tjedna prilog za blog, septembar je, treba pomoći Cou, zanimljiv, mirnodopski, ali s obzirom na stanje na ovim našim prostorima ne bi bilo primjereno da iz Hrvatske šaljem takav prilog.

Izbjeglička kriza očekivano se prelila u Hrvatsku, nastavlja se i nastavljat će se prelijevati i u susjedne sjeverne države, koliko god priliv izbjeglica neke države nastojale zaustaviti.
Na brojan goloruk narod, žene i malu djecu ne može se žičanom ogradom sa strujom, a još manje s policijom ili vojskom pod punim naoružanjem.
Može se pokušati,  nažalost mnogi mogu stradati, ali povijest nas uči da je to bilo nemoguće, da dobro, solidarnost, empatija prema tuđoj nevolji na kraju pobjeđuju.

Evropa je dužna zaustaviti rat u njihovim državama, jer je i njena krivica što je do njega došlo, jer se samo tako taj egzodus može zaustaviti, a ljudi vratiti svojim kućama. Ne suoči li se Evropa s istinom, pravim uzrokom rata, ne obračuna li se s Islamskom državom ali i svojom politikom, ne piše joj se dobro u narednim godinama.

Ravnodušnost svih na zlo koje se događa tamo nekima drugima, a počinje se usporeno reagirati tek kad se s njime sami suočimo, skupo će nas sve stajati. Nitko neće biti pošteđen, bez obzira dijelili nas oceani.

Ove fotografije, pune ljudske dobrote, patnji, kaosa, nastale su u ovih nekoliko dana u Hrvatskoj, koja se sada suočava s izbjegličkom krizom.
Nije nam strano, prije nešto malo više od 20 godina smo slično prolazili i stoga nam je teže.
Boli još više kad se u vlastitom okruženju suočim s mržnjom, nacionalizmom, gluposti, zlom, koji još više bujaju u kriznim situacijama.
Ponekad se pitam jeli ljudska rasa zaslužila da opstane na ovom predivnom planetu?
A onda pogledavši ove fotografije ljudske dobrote, kažem samoj sebi – dobro će nadvladati zlo, moram vjerovati, moram poticati dobro kad god mi se ukaže i gdje god mi se ukaže prilika.

Nataša

P.S. Na ovoj stranici možete naći više informacija, dobrih analiza...









Enisa - Umjesto komentara


Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Draga Natasa
Opet jedan tvoj lijep prilog, emotivan, human i posebno kraj pun pitanja za razmišljanje ako su osobe razumne.
Ja sam jos prije mjesec i vise dana bila u ovome filmu.
Moja susjeda Vojka Slovenka je svaki put kad bi je pozvali u nas " obor" na pivce za živce ona bi uvijek pocinjala temu islamski izbjeglica. Pocetak je uvijek bio isti . " Ja tebe Saima volim ali je bi sve te izbjeglice vratila natrag nek se bore u svojoj zemlji. Oni ce Evropu okupirati i nestale kršćana. Ja se nikad nisam u to upuštala, ali Vice i Tone su joj pokušavali objasniti zasto ti ljudi bježe iz Sirije,. Obrazovani, školovani neče da ginu za gadove kakve smo i mi u Bosni imali, za razne vojske koje se samo bore za vlast.
Ona je vjernica, redovno ide u crkvu i propagira uvijek da je Bog jedan. Najveci je problem sto se svi ne Mole Bogu na isti nacin.
Ja sam s njom 40-tak godina i nikad mi nije nista zlo uradila. Mogla sam joj reci sve sto mi se nije svidjala i ona meni.
Ona je bila iz socijalnu ugrožene porodice, majka imala 6-toro djece neki ni danas ne znaju ko im je otac. Neobrazovana, radni vjek provela kao (lotarica - povezivanje kablova u telefonskim centralama po cjeloj bivsoj zemlji ). Nisam nikad od nje puno očekivala pa se nisanm nikad ni razočarala.
Mene šokira Madzar Urban koji je nedavno izgovarao rečenice od rijeci do rijeci kao Vojka. To je neshvatljivo, dva tako različita lika sa istim mozgom, mene samo dovodi u dilemu da je to zaista smišljeno protiv Hrvatske.
Kod nas na nekoj privatnoj televiziji neki nas reporter bio i izbjegličkom centru u Sloveniji i pitao neke Sirijce zasto ne ostanu u Sloveniji a oni odgovorili zato sto je to siromašna zemlja. Pitao je i za Bosnu. Odgovor je bio i to je siromašna zemlja a tamo se i ljudi medjusobno mrze.
Koje čudo od interneta i tableta i kompjutera , koja obaviještenost, koje znanje engleskog jezika.
Jadna nama pura ovde u Bosni.
Pozdrav Saima

Tuesday, 22 September, 2015  
Anonymous Nataša said...

Predlažem pročitati intervju sa Zlatkom Dizdarevićem, novinarem i diplomatom iz BiH, koji je godinama živio u Siriji, kao ambasador YU i ambasador BiH, kako bi na problem izbjeglica gledali globalno, a ne iz naših mikrorakursa.

Tekst je na adresi - Heraznanje.com - od 13.9.2015. pod naslovom – Svijet je ušao u posljednju fazu stampeda za preživljavanje.

Pozdrav svima, Nataša

Monday, 28 September, 2015  

Post a Comment

<< Home