SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, August 26, 2014

In memoriam - Miroslav Štefanac


Stigla je  i ta vijest. Znao sam da je situacija loša, da je bolest uhvatila maha i da je nada da se nešto može uraditi mala ali sam se ipak potajno nadao da sve nije izgubljeno. Umro je Miro, moj prijatelj. Umro je u Zagrebu gdje ga je rat odveo iz našeg grada kao i većinu nas koji smo razasuti po ovom svijetu da se nikada ponovo ne sakupimo. Umro je u krugu familije, uz Nadinu njegu i veliku borbu da se neminovno  spriječi, koja je pokušavala sve da mu pomogne, kada su liječnici digli ruke. A pomoći nije bilo. Opaka bolest je bila jača.

Miru sam upoznao u srednjoškolskim danima, početkom šezdesetih, kada su našim gradom počeli odzvanjati prvi zvuci električnih gitara. Zapazio sam ga na jednom nastupu VIS-a Sjenke kada me je oduševio svojom svirkom na ono malo opreme što je imao. Kasnije smo svirali zajedno u Usamljenima, pobijedili na prvoj gitarijadi 67. godine,  a Miro me je uveo i u Dom kulture gdje smo u sastavu Pro at Contra zajedno sa Nadom, Sandrom, Cajom, Vojom, Zlajom, Murijem, Rudijem i Ćorom zabavljali banjalučku mladost na najpopularnijim igrankama u gradu. Za mene je bio i ostao najbolji banjalučki bubnjar svih vremena.

Miro nas je prije tačno dvadeset godina svojim kombijem odvezao do parkinga s kojem smo krenuli na put preko okeana.

A danas, dvadeset godina od tog dana se opraštamo od njega. Ljudske sudbine su nepredvidljive i nitko ne zna šta nas sutra čeka. Teško je naći riješi utjehe u ovim trenucima jer ma koliko bili svjesni da ćemo svi jednog dana završiti na istom mjestu, nikada na to nismo spremni.

Nadi, kćerci Andrei, sinu Davoru, sestrama Mihaeli i Vlasti, bratu Zdenku, unucima Filipu i Dominiku i svoj ostaloj familiji i prijateljima upućujem svoje iskreno saučešće.

Labels:

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ne mogu da dodjem sebi. Kad bi god razmisljala o njima dvoma, koje nisam imala srece upoznati uzivo, uvijek je to bilo u nekom lijepom raspoloženju okruzeni izvrsnom muzikom. Vidjelo se da su oboje bili pravi znalci u svim poljima kulture i urbanom zivotu.
Nisam imala pojma o posljednjim desavanjima u njihovim zivotima, i sada u inace ovako tužno i tesko raspoloženje , koje vlada oko mene i u meni, i ova vijest je zaista previše.
Ne znam naci rijeci utjehe u ovim trenutcima kad odlaze nasi najdraži, to samo znaju oni kojima se ove neminovnosti desavaju i u svakom trenutku se mogu desiti svima nama.
Iskreno saucesce svim njegovim voljenim.
Pozdrav Saima

Tuesday, 26 August, 2014  
Anonymous Dubravka said...

Ova tuzna vijest je i za mene iznenadjenje.
Miru i Nadu nisam licno upoznala. Mnogo toplih i prijateljskih rijeci od njih smo primili upravo na ovom blogu.
Voljela bih da mogu nesto vise uraditi za njih.
Sada samo mogu izraziti moje iskreno saucesce cijeloj familiji.
Drago mi je da sam imala priliku da vas upoznam, makar i ovako sa daljine.
Dubravka

Tuesday, 26 August, 2014  
Anonymous Anonymous said...

Draga Nado,

Ova tuzna vijest me zatekla na poslu i kao mnoge slicne ranije nemam s kim to da podijelim. Tesko je prihvatiti da ga necemo vise sresti kad slijedeci put dodjemo u Zagreb.
Tvojoj familiji I tebi saljem duboko saucesce.

Nera

Tuesday, 26 August, 2014  
Anonymous Nataša said...


Znamo li ili ne da je bolest teška, pa kad je i očekivana, smrt uvijek iznenadi, a bol koju zadaje, razumijemo u potpunosti kad smrt najbližih doživimo.

Izražavamo duboku sućut Nadi, djeci, obitelji i prijateljima.
Nataša i Miljenko Bokan

Tuesday, 26 August, 2014  
Blogger Unknown said...

Dragi Stef.
Danas me je šokirao mail koji sam primio od tvoje drage supruge Nade. Bila mi je čast a i veliko zadovoljstvo što smo zajedno svirali nekoliko godina kada si došao u Zagreb. Tvoj smisao za humor i uvijek dobro raspoloženje sve nas koji smo s Tobom svirali nas je podizalo u tim teškim vremenima. Tvojoj supruzi, djeci i ostaloj tugujučoj rodbini Izražavam iskrenu sućut.
Zbogom prijatelju i neka ti je laka zemlja

Željko Kos

Tuesday, 26 August, 2014  
Anonymous Dzindici said...

Draga Nado,
tebi, djeci i cijeloj porodici Stefanec
iskreno saucesce ,
Emira i Sasa

Tuesday, 26 August, 2014  
Anonymous Anonymous said...

Nase iskreno saucesce Mirinoj porodici i prijateljima...
Sejo i Amila

Wednesday, 27 August, 2014  
Anonymous Made said...

Drago Nado, tebi djeci i porodici izrazavam iskreno saucesce povodom preranog odlaska naseg Mire.
Made Plicanic

Wednesday, 27 August, 2014  
Anonymous Karmen said...

Draga Nado

Ja razumijem tvoju bol. Primi moje iskreno saucesce,

Karmen

Wednesday, 27 August, 2014  
Anonymous Anonymous said...


Dragi Stefanci,
Miro je bio veliki covjek u svakom pogledu.Tugujemo sa vama.Sejo i porodica Bahtijarevic

Wednesday, 27 August, 2014  
Anonymous Anonymous said...

Postovana, draga gospodjo Nado, primite moje iskreno saucesce.
Budite srpljivi u boli, dajte joj vremena.
I budite sigurni da ce od sada Vas Miro na samo njemu poznat nacin biti blizu Vas i uvijek uz Vas. A Vi cete ga prepoznavati, puno vise nego sto u ovim danima mozete i zamisliti. Imajte u njemu zagovornika i uvijek dobrog andjela cuvara.
Felicitas


Wednesday, 27 August, 2014  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce porodici Stefanac. Enisa i Said Svraka

Thursday, 28 August, 2014  
Anonymous Izet said...

Iskreno saucesce Nadi I cijeloj familiji na preranom odlasku njenog Mire. Razumijem tvoju tugu I bol za odlaskom najdrazih jer sam se upravo vratio is Sarajeva sa vjecnog ispracaja moje mame.

Izet I Jasna

Sunday, 07 September, 2014  

Post a Comment

<< Home